UBUD Coffee to marka, która redefiniuje podejście do kawy. Tworzymy wyjątkowe mieszanki we współpracy z jedną z najlepszych palarni kawy w Polsce, aby dostarczyć Ci produkt najwyższej jakości. Nasze kawy powstają z pasji i wielomiesięcznych prac nad połączeniem ziaren Arabiki i Robusty z różnych zakątków świata.

UBUD Coffee – twoja podróż do świata wyjątkowych smaków

Ekspresy Nivona - niemiecka precyzja i innowacyjna technologia
Nivona to marka, która od 2005 roku zmienia podejście do codziennego parzenia kawy, oferując zaawansowane technologicznie ekspresy, które wyróżniają się niemiecką jakością, intuicyjną obsługą i nowoczesnym designem. Filozofia firmy opiera się na łączeniu funkcjonalności z elegancją, co sprawia, że ekspresy Nivona idealnie wpisują się w potrzeby miłośników kawy na całym świecie.

Coffee and Sons: Kawa speciality, która opowiada historię trzech pokoleń
Kiedy myślimy o kawie speciality, często wyobrażamy sobie złożone smaki, starannie dobrane ziarna i precyzyjne metody parzenia. Coffee and Sons to marka, która podnosi tę sztukę na jeszcze wyższy poziom, bo łączy nie tylko perfekcję smaku, ale i rodzinne wartości, które towarzyszą jej od samego początku. My sami testowaliśmy ich kawy przez pół roku, zanim zdecydowaliśmy się na współpracę – i było warto!

Dystrybutor wody dla twojej firmy. Co powinieneś wiedzieć?
Dystrybutor filtrujący wodę doskonale sprawdza się zarówno w firmie, jak i wielu punktach usługowych. Możliwość skorzystania z takiego urządzenia przez gości czy klientów zawsze jest mile odbierana i buduje pozytywny wizerunek właściciela firmy. Masz wątpliwości czy potrzebujesz dystrybutora w budynku, którym zarządzasz? Przeczytaj artykuł, który pomoże Ci w podjęciu dobrej decyzji.

Kawiarnia w biurze - czemu nie? Jaki powinien być idealny ekspres do biura?
Picie kawy deklaruje 75% Polaków, z czego 55% pije ją w pracy. Prawie połowa twierdzi że, pracuje mniej wydajnie, jeśli nie rozpocznie dnia od wypicia filiżanki pobudzającego napoju.

Herbata o perfekcyjnym smaku. Jak przyrządzić Pure Tea Selection?
W świetle badań konsumenckich rośnie popularność herbaty w Polsce. Nie tylko coraz częściej sięgamy po ten napój na co dzień, ale także przywiązujemy większą wagę do jego przygotowania. Jak wynika z przeprowadzonych ankiet, chętnie pijemy herbatę nie tylko w zaciszu własnego domu, ale także w miejscach publicznych takich jak kawiarnie oraz na imprezach firmowych, czy bankietach. Największym wzrostem spożycia cieszą się herbaty owocowe oraz zielone. Statystycznie rzadziej sięgamy po klasyczną czarną herbatę, choć i tak wybierana jest najczęściej. Oferta Coffee-Partner.pl została przygotowana w taki sposób, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Właśnie z tego powodu wśród dostępnego asortymentu znajdziesz nie tylko wysokiej jakości herbaty czarne, ale także wyselekcjonowane herbaty owocowe, które zwracają uwagę pełnią smaku.

Jaki ekspres jest najlepszy do małego biura? 3 sprawdzone modele
Nawet w najmniejszym biurze, prędzej czy później zrodzi się potrzeba wyposażenia go w ekspres do kawy. Przez jakiś czas pracownicy korzystają z czajnika i tradycyjnych kaw zalewanych wrzątkiem. Taki sposób parzenia kawy zajmuje dużo czasu, a czekanie na swoją kolej podczas przerwy, wywołuje nerwową atmosferę. Idealnym rozwiązaniem jest więc profesjonalny, automatyczny ekspres do kawy, który szybko przyrządzi wyborny i aromatyczny napój.

Dzierżawa i leasing ekspresów do kawy Które rozwiązanie wybrać?
Do niedawna jedyną opcją posiadania ekspresu do kawy był jego zakup. A dziś? Niekoniecznie. Producenci i firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że za jakością i niezawodnością kryje się spory jednorazowy wydatek. Obecnie ekspres staje się standardem nawet w jedno czy kilkuosobowych biurach, warto więc rozważyć inne opcje niż zakup jak np. dzierżawa ekspresu. Dlatego właśnie powstał ten artykuł - aby pomóc Ci w wybraniu najkorzystniejszego rozwiązania.

Dlaczego Dr Coffee F12 to najbardziej poszukiwany ekspres na świecie? Sekrety sukcesu chińskiej marki na europejskim rynku
Rynek ekspresów do kawy cały czas prężnie się rozwija. Producenci co roku wdrażają innowacyjne systemy i wprowadzają udoskonalone urządzenia. Z jednej strony muszą zadowolić gusta smakowe coraz bardziej wymagających klientów, a z drugiej baristów i kelnerów, którzy zajmują się codzienną techniczną obsługą. Dlaczego warto rozważyć zakup profesjonalnego ekspresu F12 od chińskiego producenta Dr Coffee? Połączenie wielu funkcji i niewygórowanej ceny, sprawia, że ten model staje się bardzo pożądany. Czytaj dalej, dlaczego staje się najbardziej poszukiwanym ekspresem na świecie.

Sekrety smaków arabiki i robusty. Którą kawę kupić do biura?
Kawa cieszy się wielką popularnością. To napój rozpoczynający dzień w domach i miejscach pracy na całym świecie. Jednak niewiele osób wie, co dokładnie kryje się pod nazwą „kawa”. Nie ma jednego gatunku i rodzaju kawy. Poniżej przedstawiamy znane gatunki i rodzaje kawy ziarnistej.

Ekspres automatyczny, przelewowy czy instant? Który najlepiej sprawdzi się w biurze?
Każde biuro powinno być wyposażone w dobry ekspres do kawy. Kawa jest niezwykle popularnym napojem, od którego pracownicy i ich przełożeni zaczynają dzień w pracy. Jednak jakiego rodzaju ekspres najlepiej się sprawdza w przestrzeni biurowej? Na to pytanie odpowiadamy w niniejszym wpisie.

Jak prawidłowo dbać o ekspres do kawy w biurze? 5 konkretnych i fachowych porad
Profesjonalny ekspres do kawy jest urządzeniem kosztownym i wielokrotnie zaawansowanym . Niezwykle ważne jest jego właściwe użytkowanie. W przeciwnym wypadku może dojść do awarii, w wyniku której przestanie działać. W przestrzeni biurowej taki scenariusz jest fatalny w skutkach, gdyż pozbawia wielu osób ich ulubionej kawy. Dlatego przedstawiamy 5 praktycznych porad, które przedłużą żywotność ekspresu do kawy zapewniając jego sprawne i wydajne działanie.

Dlaczego warto zdecydować się na wynajem/dzierżawę ekspresu do kawy?
Dzierżawa ekspresu do kawy to idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm oraz punktów gastronomicznych, w których kawa powinna być przyrządzona na najwyższym poziomie. Wysokiej jakości urządzenie jest niezbędne w prestiżowych firmach, hotelach, kawiarniach czy restauracjach. Liczy się również jakość serwowanej kawy, która może bezpośrednio przełożyć się na relacje biznesowe z klientami firmy. Wyniki badania przeprowadzonego przez TNS Obop (2010 rok) pokazują, że w trzech na pięć firm (59%) klienci są zawsze lub prawie zawsze częstowani kawą z ekspresu, a tylko w 4% firm nie ma takiego zwyczaju.

Biznesowy savoir vivre, czyli: ekspres do kawy w biurze - poznaj korzyści z jego posiadania
Kawa jest napojem cieszącym się wielką popularnością. Co więcej, spożycie kawy rośnie. Dowodzi tego raport firmy badawczej INSE Research „Rynek kawy w Polsce”. Warto więc wyposażyć swoje biuro w profesjonalny ekspres do kawy. Z kolei według badań TNS OBOP 81% respondentów stwierdziło, że częstowanie klientów smaczną kawą, wpływa na polepszenie kontaktów i lepsze relacje biznesowe. Przyjrzyjmy się kilku korzyściom, które niesie za sobą posiadanie ekspresu kawowego w firmie.

Wydajne automaty kawowe de Jong Duke
W branżach wykorzystujących automaty vendingowe do kawy na szeroką skalę, nie ma miejsca na przestoje wynikające z konserwacji urządzeń lub wolne wydawanie porcji. Liczy się sprawność, szybkość i bezproblemowość działania. Te warunki spełniają intuicyjne ekspresy do kawy de Jong Duke, które za subtelną designerską obudową kryją szereg praktycznych funkcji i ułatwień, czyniących wydawanie kawy przyjemnością.

Caffe Crema. Specjalna przyjemność z pianka kawową
Kawa Crema pochodzi ze Szwajcarii i jest jedną z najpopularniejszych kaw. Nic dziwnego, w końcu spieniona pianka obiecuje wspaniałą przyjemność z picia kawy. Charakterystyczna crema decyduje o aromacie i przyjemności z picia. Aby osiągnąć idealną cremę, należy pamiętać o kilku rzeczach podczas przygotowania. Tylko wtedy crema będzie miała właściwy kolor, idealną konsystencję i szczególnie aromatyczny smak. Dzięki w pełni automatycznemu ekspresowi do kawy firmy Coffee Partner, przygotowanie Cafe Crema jest bardzo proste. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, aby zrelaksować się w chwilach z filiżanką kawy.

7 herbat idealnych do gastronomii
Jak wynika z przeprowadzonych badań aż 80% dorosłych konsumentów, pije herbatę codziennie. Dzięki temu rynek herbat stale rośnie, a jego wartość szacowana jest na 2,47 mld pln. Polacy najczęściej wybierają tradycyjny napar z czarnej herbaty. Obserwuje się jednak, że popularność tego napoju z każdym rokiem maleje. Konsumenci coraz częściej sięgają po herbatę zieloną oraz ziołową głównie ze względu na korzyści zdrowotne. Lubią odkrywać nowe smaki, eksperymentują i chętnie próbują zdrowych mieszanek ziołowych, które pojawiają się w różnych wersjach smakowych. Takie herbaty są chętnie wybierane nie tylko na co dzień, ale także podczas różnego rodzaju uroczystości prywatnych oraz firmowych. To również obowiązkowa pozycja w hotelowym menu.
Cappuccino, espresso, czy latte?
Cappuccino, espresso, czy latte? Jakiej kawy napijesz się dziś w biurze?
Kawa to nieodłączny element biurowego życia o każdej porze dnia. Poranek można rozpocząć od espresso, na drugie śniadanie wypić latte macchiato, a biznesowe spotkanie spędzić w towarzystwie capuccino. Możliwości jest znacznie więcej. W tym wpisie rozszyfrowaliśmy kawowe menu.
Kawa mielona czy rozpuszczalna?
Większość z nas nie wyobraża sobie poranka bez filiżanki ulubionej kawy. Pobudzający, kuszący aromat, niepowtarzalny smak sprawia, że „kawosze” jeszcze przed opuszczeniem łóżka marzą o kawie. Dla większości respondentów codzienna porcja kawy zaraz po przebudzeniu stanowi granicę pomiędzy dniem a nocą.
Kawa w domu, czy z automatu?
Dla wielu osób poranna kawa to codzienny rytuał, bez którego nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia dnia. Ten gorący napój pobudza nas do działania i pozwala zmierzyć się z nadchodzącymi wyzwaniami. W Polsce przyjęło się, że kawę wypijamy w domowym zaciszu, ale - jak pokazują badania - coraz więcej osób sięga też po kawę z automatu.
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.
Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejsze informacje nie stanowią dla naszych Klientów źródła informacji, a jedynie pozwalają na zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naszym Sklepie Internetowym. 1.2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub innych kanałów komunikacji z Klientem jest Coffee Partner Sp. z o.o. (adres prowadzenia działalności: ul. Gruntowa 3F, 05-552 Marysin wpisany do SĄDU REJONOWEGO DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem 0000600280
https://krs-pobierz.pl/coffee-partner-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-i5952372
NIP 5213721855 REGON 363688328, adres poczty elektronicznej sklep@coffee-partner.pl, numer telefonu: +48 668 467 737 (opłata jak za połączenie standardowe – według cennika właściwego operatora). - zwana dalej „Administratorem" .
1.3. Dbając o przejrzystość oraz poprawność prowadzonych przez nas działań, a także wychodząc naprzeciw regulacjom Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r., pragniemy poinformować o tym kto, na jakiej podstawie oraz jak przetwarza Państwa dane osobowe.
1.4. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony wszystkich danych osobowych, w których posiadaniu jest. W szczególności Administrator zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem, zbierane są tylko dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami, a także przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne.
2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ ODBIORCY DANYCH
2.1. Na zebranie określonych danych osobowych Klient każdorazowo wyraża zgodę, wskazując cel oraz ich zakres.
2.2. W jakich celach zbieramy dane osobowe? Możliwe cele zbierania Danych Osobowych Klientów przez Administratora:
a. zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług,
b. Newsletter.
2.3. Kto może być odbiorcą danych osobowych naszych Klientów?
a. w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane Dane Osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora,
b. w przypadku Klienta, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane Dane Osobowe Klienta podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym, zgodnie z Regulaminem.
2.4. Jakie dane Administrator może przetwarzać ?
Dla Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nr rachunku bankowego. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta.
2.5. Podanie Danych Osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże konieczne do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży, a także jej rozliczenia.
2.6. Nasi Klienci muszą pamiętać, że podanie Danych Osobowych może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy o Świadczenie Usług. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia odpowiedniej umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego lub w Regulaminie.
2.7. Podstawą przetwarzania Danych Osobowych Klienta jest konieczność realizacji umowy.
2.8. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień.
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
3.1. W każdym momencie Klient ma prawo dostępu do treści swoich Danych Osobowych oraz ich poprawiania.
3.2. Każdej osobie przysługuje możliwość realizacji uprawnień wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych w szczególności prawo dostępu do własnych Danych Osobowych, prawo żądania ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy.
4. PLIKI COOKIES
4.1. Na stronie Sklepu Internetowego wykorzystywana jest technologia przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu Klienta podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies), w celu zapewnienia Klientowi maksymalnego komfortu podczas korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym w celach statystycznych oraz dla dostosowania do zainteresowań Klienta prezentowanych treści reklamowych, w tym partnerów i reklamodawców Administratora. Podczas wizyty Klienta na stronie Sklepu Internetowego mogą być automatycznie zbierane dane dotyczące wizyty, w postaci nazwy domeny strony internetowej, z której Klient został odesłany do witryny Sklepu Internetowego, typu przeglądarki, typu systemu operacyjnego, adresu IP, innych informacji transmitowanych protokołem http. Dodatkowo Administrator może przetwarzać dane eksploatacyjne lub informacje o lokalizacji urządzenia, za pomocą którego następuje dostęp do strony Sklepu Internetowego.
4.2. Pliki cookies wykorzystywane na stronie Sklepu Internetowego nie są szkodliwe ani dla Klienta ani dla komputera czy innego urządzenia końcowego.
5. ZABEZPIECZENIA
5.1. Administrator stosuje najnowocześniejsze środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych Danych Osobowych.
5.2. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione Danych Osobowych przesyłanych drogą elektroniczną: sklep@coffee-partner.pl